Mens de caça, mai de plaça ! / Moins de chasse, plus de place !
Retrouvez la tribune des élu.e.s écologistes du mois de juin 2022, en nissart et en français :
Mens de caça, mai de plaça !
Tra lou 2020 e lou 2021, soun mouòrti 6 persouna e au mancou 34 soun estadi ferridi a causa de la caça. Aquela atività faguèt 400 defuntat en basta 20 ans.
En periòdou de caça, poudèn pas mai sourtì tranquillament per lu bouòsc. Tanti familha li renouncion per pau dei achident ! Qué tristessa de non poudé si passejà per lu camin dei adrech en la nouòstra Countea tan poulida.
La natura noustrala dèu estre achessibla da toui e touti. Li familha an lou drech de caminà, de faire de biciclèta o d’amirà basta lu nouòstre païsage sensa tème de si retroubà sus d’un terren de caça.
Sembla foulàs de si dire que poudèn balhà una arma de fuèc a una pichouneta de 16 ans, e pura lou permet la caça. Aquel aise pòu tuà.
Lou nouòstre ougetiéu es de coumpartì la fourest. Vaquì perqué proupausan de santuarisà li dimenchada couma li vacança escoulàri. Voulèn que li gent si pouòscon passejà per la natura en touta serenità. Perqué deurìan crègne una bala perduda quora fèn basta que passà per lu bouòsc ?
Maugrat acò, lou gouvèrnou regula pas la caça. Pèjou encara, la fa mai aisada e mancou countroulada aloura que 80% dei Francés si dihoun favourable a la sieu limitacioun.
Es venguda l’oura de la prouhibì mentre li dimenchada e li vacança escoulàri per que retrouben fin finala un achès liéure a la nouòstra natura couma ai nouòstri fourest.
Per la versioun en francés, apountament sus lou nouòstre siti : elusecologistes-nice.fr.
Groupe Ecologiste
06.62.61.77.23
Moins de chasse, plus de place !
Entre 2020 et 2021, on compte 6 morts et au moins 34 personnes blessées à cause de la chasse. Cela représente 400 morts en 20 ans.
En période de chasse, nous ne pouvons plus sortir tranquillement pour nous balader en forêt. Des familles y renoncent par peur des accidents ! Quelle tristesse de ne pas pouvoir se promener sur les chemins des adrets de notre si joli Comté.
Notre nature doit être accessible à toute et à tous. Les familles ont le droit de se promener, de faire du vélo ou simplement d’admirer nos paysages sans craindre de se retrouver sur un terrain de chasse.
Il parait assez fou que, de nos jours, on puisse donner une arme à feu à une enfant de 16 ans. Pourtant, la chasse le permet. Ce loisir est mortel.
Notre objectif est de partager la forêt. C’est pourquoi nous proposons de sanctuariser les weekends et les vacances scolaires, afin que l’on puisse se balader en famille, dans la nature, en toute sérénité. Pourquoi devrait-on craindre une balle perdue quand on se balade en forêt ?
Pourtant, le Gouvernement ne régule pas la chasse. Il la rend même plus simple et moins contrôlée, et ce alors que 80% des Français sont favorables à sa limitation.
Il est temps de l’interdire les week-ends et pendant les vacances scolaires pour que, enfin, nous retrouvions un accès libre à la nature et à nos forêts.